Fason dikim bursa: bursa fason dikiş işi veren firmalar fason dikim dikiş işleri fason

İletişim Formu - isteklerinizi bize yazınız...

Ad

E-posta *

Mesaj *

MAİL İLETİŞİM ADRESİMİZ

MAİL İLETİŞİM ADRESİMİZ : bursaperdedikimi@gmail.com

Çarşamba, Kasım 23, 2011

bursa fason dikiş işi veren firmalar fason dikim dikiş işleri fason

bursa fason iş veren firmalar - fason dikim atölyesi arayanlar
BURSA FASON İŞ VEREN FİRMALAR
FASON İŞ BUL
FASON İŞ BUL

bursa fason dikiş işi veren firmalar fason dikim dikiş işleri fason

BURSADA FASON İŞ VEREN FİRMALAR VE LİSTESİ BURADA : fason iş almakmı istiyorsunuz, tüm bursa ve çevresindeki fason dikim ve dikiş işleri veren firmaların listesi burada. fason iş arıyorum diyenlerin sitesi. sizde fason iş bulmak için sitemize ilan bırakabilirsiniz. yorum bölümünden isteklerinizi yazabilirsiniz, bursa fason dikiş işi veren firmalar fason dikim dikiş işleri fason işler yaptırmak isteyen firmalar ve işyerleri telefon numaraları ve adres bilgileri.
40 bin adet fason şapka dikim işi verilecektir
40 bin adet fason şapka dikim işi verilecektir

39 yorum:

  1. fason iş veren firmalar ve fason işveren fabrikalar. dikiş, nakış, her türlü fason tekstil işleri veren textil firmaları listesi, istanbl, denizli, bursa tekstil firmaları telefon numaraları ve iletişim bilgileri, irtibat ve adres bilgileri arıyom.

    YanıtlaSil
  2. bursa yıldırımda ikamet ediyorum ve peçete nevresim gibi dikim işleri arıyorum tel.05357019342 dilara

    YanıtlaSil
  3. Selamlar ben sibel uzun zamandır çeyiz üzerine çalıştım pike nevresim takımı salon takımı gibi fason iş arıyorum...ulasım için tel:05365670826

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ben bursadan Otomatik düz makinem ile evimde çalışacagım fason iş arıyorum.. İrt: 0544 782 22 87

    YanıtlaSil
  5. BURSA ÜÇ EVLERDE 125 M2 EVİMİN ALT KATI FASON İŞ YAPMAK İSTİYORUM SAGLAM FİRMALARIN DİKKATİNE 0546 404 80 75 HAMDİ BULUT

    YanıtlaSil
  6. FASON DİKİM FİRMALARI TELEFONLARI : tüm şehirlerde bulunan fason dikim firmalarının telefonlarını burada bulabilirsiniz. fason dikiş atölyeleri ve fason dikim firmaları telefon numaraları.

    YanıtlaSil
  7. fason dikiş işi veren firmlar, fason iş veren tekstil firmaları, fason iş arıyorum diyenler, fason dikim işi veren yerler, fason dikim işi arıyorum, devamlı sürekli çalışabileceğim fason iş veren fabrikalar ve tekstil firmaları listesi.

    YanıtlaSil
  8. fason iş veren firmalar tekstil
    yurtdışı iş ilanları
    fason işler nelerdir.
    fason iş verenler telefon numaraları bul.
    fason takipçisi arayan firmalar.
    evlere fason iş veren firmalar
    evlere fason iş veren firmalar bursa

    YanıtlaSil
  9. fason iş arıyorum ile ilgili aramalar :
    fason iş verilir.
    fason iş arayanlar,
    tekstil fason iş,
    türkiye fason iş,
    intoko fason iş arıyorum
    tekstil iş arayanlar.
    fason takip iş ilanları !
    triko fason iş verenler.

    YanıtlaSil
  10. fason iş arıyorum 8 makinem var ilgilenenlerin dikkatine 0506 907 79 70

    YanıtlaSil
  11. evde düz dikiş dikerim ilgilenen olursa arayın 05344598376 bursa gürsu

    YanıtlaSil
  12. Bursa mollaarap mh de ikamet etmekteyiz. evde yapabileceğimiz süs boncuk el işi örgü havlu kenarı ve perde yatak örtüsü gibi iş vermek isteyen olursa yapabiliriz,bir adet sadece düz makine bulunmakta. 0507 954 60 85.(4 kişi bayan bu işlerle ilgilenecektir.)

    YanıtlaSil
  13. Düz-otomatik makinem ile evde fason işi arıyorum,
    tel:0553 353 04 43 Demirtaş-Bursa

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. evde calısıyorum fason ısı arıyorum herturlu ıs olur dıkerım ılgılenler lutfen ulassın bana 0553 308 05 84

    YanıtlaSil
  16. atolyem var izmirde ikamet edıyorum her turlu ıs dıkebılırız ılgılenenler ulassın 05552323466

    YanıtlaSil
  17. kütahya ve bölgesinde her türlü fason dikim işi yapmaktayız.. irtibat 05454420052

    YanıtlaSil
  18. BEN GÜL. BURSADA İKAMET ETMEKTEYİM.OVARLOK VE DÜZ MAKİNEM VAR İŞ ARIYORUM. 05348985163

    YanıtlaSil
  19. ben hatice 3 makina 1 overlok sahibiyim 4kişiyiz fason iş istiyorum 05383242523

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gemlikte ikamet ediyorum dikim çok titizlikle yapılır

      Sil
  20. Bursa baglabasi fason is aryorum onbes yildir tekstildeyim duz ve overlok makinalarim var bes kisiyiz nevresim ve perde olabili. irtibat 0507 510 27 86

    YanıtlaSil
  21. evde iki düz makinam bir ovarloğum var iş arıyorum ilgilerin dönmeini istiyorum 05307803054 bursa yıldırım

    YanıtlaSil
  22. Bursa görüklede 2 düz 2 overlok 1 reçme makinam var her türlü dikim işi yapılır tecrübem var 05432719369

    YanıtlaSil
  23. EVİNDE MAKİNESİ OLAN ÇALIŞMAK İSTEYEN USTA MAKİNACILAR ARANMAKTADIR
    EVİNDE MAKİNESİ OLMAYAN USTA MAKİNECİLERE MAKİNE TEMİN EDİLİR.
    BURSA / YILDIRIM BÖLGESİ TERCİMİZDİR.
    İRT: KARDELEN TEKSTİL
    FATMA HANIM 05496651663
    İŞLERİMİZ BEBE GİYİMİ ÜZERİNE DEVAMLI OLACAKTIR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makinalarım var recme overlok elektronik atolyem var
      ben dikerim balıkesirden yazıyorum irtibat 05364872817 05358442697

      Sil
    2. gülşah gül : bursa osmangazide ikamet ediyorum. 1 otomatik düz dikiş makina. 2 overlok makinam vardır. fason iş arıyorum.

      Sil
  24. Ayölyeler tekstil frmaları vb vb tüm tekstilcilerin ortak buluşma platformu!

    www.tekstilcaddesi.com
    05543790969
    02164499344

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. bursa/gemlik'teyim düz ve overlok makinam var seri calışırım ekip kurabilirim acil iş arıyorum iletişim zumral1986@windowslive.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ,

    İzmirde Toplu alım yapıyoruz . İş Elbiseleri ve Personel Kıyafeti konusunda çalışmak isteriz. http://www.proforma.com.tr/Is-Kiyafetleri/Is-Kiyafetleri.aspx den bize ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgin is elbiseleri imalat ve satis gebze

      Sil
  28. bursa yıldırımda oturuyorum evde fason iş arıyorum düz ovarlok recme var 5413241524

    YanıtlaSil
  29. ben atolye işletiyorum fason iş arıyorum

    YanıtlaSil
  30. eskişehirde atölye işletiyorum fason iş arıyorum

    YanıtlaSil
  31. gülşah gül : bursa osmangazide ikamet ediyorum. 1 otomatik düz dikiş makina. 2 overlok makinam vardır. fason iş arıyorum.

    YanıtlaSil
  32. Usakta atölyem var ekibimle birlikte her türlü dikim işi yapıyoruz ev tekstili vs fason dikim vermek isteyen arayabilir 05422376800

    YanıtlaSil
  33. Merhaba benim bursada atölyem var eşarp işi yapıyorum fason dikim vermek isteyenler 05316399736

    YanıtlaSil